Παρασκευή, 6 Μαΐου 2016

PRENATAL YOGA

Α. ΟΜΑΔΙΚΑ  

Οι έγκυες παρακολουθούν με ασφάλεια τα μαθήματα hatha γιόγκα για όλους

Β. ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΑΤΟΜΙΚΟ Η' ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΚΡΟΥΠ


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ 'YOGA ΓΙΑ ΕΓΚΥΟΥΣ' ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟ 2ο ΤΡΙΜΗΝΟ ΚΥΗΣΗΣ (ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΔΗΛΑΔΗ 12 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΥΗΣΗΣ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ) ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ Η' ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ.
  • ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ:
- HATHA YOGA, ΔΗΛΑΔΗ YOGA ΜΕ ΕΥΚΟΛΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ Η' ΣΤΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ HATHA YOGA.
- PARTNER YOGA, ΔΗΛΑΔΗ YOGA ΣΕ ΖΕΥΓΑΡΙΑ, ΟΠΟΥ ΟΙ ΕΓΚΥΕΣ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΝΕΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΚΑΘΩΣ Η ΜΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΝΕΤΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ. 
  • ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΛΕΙΣΤΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΕΙΔΙΚΟΙ ΙΜΑΝΤΕΣ, ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ, ΚΟΥΒΕΡΤΕΣ, ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ, ΤΟΙΧΟΣ, ΚΤΛ., ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΤΗ.
  • ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΙΕΥΤΗΡΑ. 
  • ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ. ΕΦΟΣΟΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΦΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ.

Οφέλη της γιόγκα εγκυμοσύνης:

●Βοηθάει στην ενδυνάμωση του μυϊκού συστήματος με ισορροπημένο τρόπο, ενώ παράλληλα χαλαρώνει από εντάσεις. Δυναμώνει τα κόκκαλα και τις αρθρώσεις.
●Βελτιώνει τη στάση του σώματος, απελευθερώνοντας από πόνους στην πλάτη, τη μέση, τα ισχία, τα γόνατα και τον αυχένα.
●Καταπολεμά το πρήξιμο των άκρων.
●Βελτιώνει τη ευλυγισία της λεκάνης, ενώ με ειδικές ασκήσεις ενισχύονται οι μύες του πυελικού εδάφους, προετοιμάζοντας τη γυναίκα για ένα φυσιολογικό τοκετό.
●Με τις ασκήσεις αναπνοής η έγκυος χαλαρώνει, απελευθερώνεται από το άγχος και βελτιώνεται η ποιότητα του ύπνου της.
●Χαρίζει περισσότερη ενέργεια στην έγκυο, για να αντιμετωπίσει την καθημερινότητά της.

namaste ॐ


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ 
Αν είστε στο πρώτο τρίμηνο της κύησης, αυτή είναι μια ευαίσθητη στιγμή, κατά την οποία λαμβάνουν χώρα ορμονικές αλλαγές μετά τη σύλληψη καθώς και την εμφύτευση του εμβρύου στη μήτρα. Συνιστάται να αποφεύγεται η έντονη άσκηση κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Στην πραγματικότητα, για να είστε ασφαλείς, είναι σκόπιμο να πραγματοποιηθεί μια πολύ τροποποιημένη πρακτική ή απλά να ξεκουραστείτε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και να επικεντρωθείτε στην αναπνοή και τη χαλάρωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου