Παρασκευή, 6 Μαΐου 2016

THAI YOGA MASSAGE

THAI YOGA MASSAGE (βαθύ στρέτσινγκ, παθητική γιόγκα)




Thai Yoga/Thai Streching:

Το Thai Yoga Massage επιδρά στα διαφορετικά επίπεδα του σώματος, σωμα - νου - πνεύμα, και με αυτό το τρόπο αποτελεί μια βαθιά, ολιστική, θεραπευτική τεχνική. 

Σε αυτό το μοναδικό θεραπευτικό σύστημα ο θεραπευτής καθοδηγεί τον δέκτη μέσα από μια σειρά από στάσεις yoga, ενώ τρίβει κατά μήκος των ενεργειακών γραμμών του σώματος («Sen») και των σημείων πίεσης που είναι ίδια με τα σημεία του βελονισμού. Αυτές οι ενέργειες έχουν ως αποτέλεσμα μια ολοκληρωμένη πλήρη θεραπεία σώματος που εξισορροπεί το σώμα δραστήρια.

Ο δέκτης από τη πρώτη κιόλας συνέδρια νιώθει μια βαθιά χαλάρωση, ηρεμία και εσωτερική ισορροπία, η οποίο διαρκεί, καθώς και άνεση στην κινητικότητα του σώματος και των αρθρώσεων του.


Το Thai Yoga Massage, είτε προληπτικά είτε θεραπευτικά, θέτει σώμα και νου σε κατάσταση αυτό-θεραπείας επιτυγχάνοντας την ίαση.


Ανάλογα με την περίπτωση, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι:
Χαλαρώνει βαθιά και απελευθερώνει από μυικές εντάσεις

Ανακουφίζει από πόνους

Αυξάνει την ευκαμψία
Ξυπνά τα συστήματα του σώματος (αναπνευστικό, κυκλοφορικό, λεμφικό, πεπτικό, μυοσκελετικό, ανοσοποιητικό κλπ) και τα εξισορροπεί.
Βοηθάει στην γρηγορότερη ανάρρωση από ασθένειες και τραυματισμούς
Ενεργεί προληπτικά σε υποβόσκουσες ασθένειες

Τονώνει, αυξάνει τη ζωτική ενέργεια
Απελευθερώνει από στρες και μπλοκαρίσματα 
Βοηθά στη διαχείρηση του καθημερινού άγχους, στρες, πίεσης
Βοηθά στη συγκέντρωση του νου
Ηρεμεί και χαλαρώνει

Κλείστε συνεδρία: 6986918405
Τοποθεσία: Μέθεξις, Δρουλίσκου 1 ή στον προσωπικό σας χώρο (αν είναι εντός πόλεως)
Κόστος: 20ε/ώρα (χωρίς ΦΠΑ)

Προσοχή: δεν πρόκειται για παραδοσιακό ταϋλανδέζικο μασάζ! Αφορά παθητική γιόγκα, δηλαδή πόζες/asana με επεμβάσεις για βαθιά εμπειρία στρέτσινγκ από βοηθό. Ενδεικτικές πόζες της κλασικής χάθα γιόγκα που εκτελούνται με βοήθεια για περισσότερο στρέτσιγνκ είναι: baddhakonasana, paschimottanasana, urdhva dhanurasana, upavistha konasana, janu sirsasana, supta padangusthasana II, jathara parivartanasana, ananda balasana, supta baddhakonasana, κτλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου