Τρίτη, 5 Ιουλίου 2016

Marjariasana / Στάση της Γάτας / Cat Pose


Marjariasana

Marjari = γάτα

Προετοιμασία:
1. Ελάτε σε γονατιστή θέση, τοποθετήστε γόνατα κάτω από ισχία, ακουμπήστε παλάμες στο έδαφος με καρπούς κάτω από ώμους.
2. Φροντίστε να μη «γκρεμίζετε» το βάρος του σώματος πάνω στα χέρια και τους καρπούς.
3. Κρατήστε επαφή με το κέντρο του σώματος. Μπορείτε να φαντάζεστε πως μακραίνετε τον ομφαλό προς το στήθος και τον κόκκυγα προς τα πίσω.

Εκτέλεση
4. Εκπνοή, στρογγυλέψτε την ΣΣ, σαν να θέλετε να πιέσετε την πλάτη προς τον ουρανό. Νιώστε την ήπια, ευχάριστη διάταση στην πίσω επιφάνεια του σώματος.
5. Εισπνοή, ανοίξτε το στήθος, ωθείστε τα καθιστικά οστά προς τα πάνω, χωρίς να χάνετε την επαφή με το κέντρο του σώματος και χωρίς να αφήνετε την ΟΜΣΣ να πιέζεται υπερβολικά. Νιώστε την ήπια, ευχάριστη διάταση στην πρόσθια επιφάνεια του σώματος.
Επαναλάβετε, σε συγχρονισμό με την αναπνοή.

Οφέλη
• Καλλιεργεί ευλυγισία στην ΣΣ
• Δυναμώνει του μύες των άνω άκρων καθώς αποτελεί μια πρώιμη στήριξη χεριών
• Προσφέρει ήπια μάλαξη τόσο στα στα κοιλιακά όργανα όσο και στους μεσοσπονδύλιους δίσκους την ΟΜΣΣ
• Αποτελεί ιδανική προθέρμανση στο ξεκίνημα της εξάσκησης


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου