Κυριακή, 25 Δεκεμβρίου 2016

Η ΑΣΑΝΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: Ύπτιο Τέντωμα/Ραβδί/Yastikasana/ Stick Pose/Upward Strech Posture



Εκτέλεση:


Ξαπλώστε στην πλάτη σας. Εισπνέοντας, σηκώστε τα χέρια σας πάνω από το κεφάλι και τεντωθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο. Τεντώστε ταυτόχρονα τα πόδια πλήρως, τα δάχτυλα των ποδιών προς τα κάτω και εμπρός για να εμβαθύνετε στο τέντωμα. Συνεχίστε την αναπνοή και αισθανθείτε το τέντωμα.
Μείνετε για 3-5 αναπνοές θωρακικές

Παραλλαγή:

Κινητικό Ύπτιο Τέντωμα/Yastikasana 2/ Stick Pose

Εισπνοή: Τέντωμα Πάνω
Εκπνοή: Επαναφορά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου