Τρίτη, 7 Μαρτίου 2017

Μαθήματα Διαλογισμού, έναρξη 9/3, Μέθεξις, Δρουλίσκου 1


Καλώς ήρθατε στη μαγεία του διαλογισμού!


Σε αυτά τα Meditation Labs/Εργαστήρια Διαλογισμών προσφέρουμε μια σειρά από καθοδηγούμενους οραματισμούς βαθιάς εμπειρίας συνειδητότητας. Είναι ανοιχτές σε όλους, ανεξαρτήτως επαφής με το διαλογισμό!


Πότε: Κάθε Πέμπτη, 19:15-20:15
Τοποθεσία: 'Μέθεξις', Δρουλίσκου 1, απέναντι από 'Διάγνωσις'

Σειρά:
1ος: 9/3 αρχέγονα αρχέτυπα - από τον Deepak Chopra 
2ος: 16/3 ιερά συμβόλαια - από την Caroline Myss
3ος: 23/3 υλοποίηση & αφθονία - από τη μέθοδο Theta Healing
4ος: 30/3 ενεργειακός καθαρισμός - θετικές δηλώσεις για εξισορρόπηση τσάκρα
5ος: 6/4 θετικές δηλώσεις για αυτοβελτίωση
6ος: 13/4 επαναπρογραμματισμός συγχρονικότητας
7ος: 20/4 αύρα της υγείας
8ος: 27/4 γιόγκα νίντρα

Κλείστε θέση: 6986918405, έως 9 άτομα
Κόστος: 5€ τη φορά
Διδάσκει: Κυρμιζάκη Εύα, πιστοποιημένη δασκάλα yoga

Διοργάνωση: https://www.facebook.com/Yoga-More-233605670150283/?fref=ts

1 σχόλιο:

  1. (Ένα άρθρο για προβληματισμό της νόησης)

    Το μεγαλύτερο δεινό που μαστίζει από αρχαιοτάτων χρόνων την ανθρωπότητα είναι κατά την άποψη μου ο εγωϊσμός. Οι άνθρωποι είναι κατά βάση εγωκεντρικοί(βλέπε βιβλίο ''Πλάτωνας όχι Πρόζακ'') και αυτό έχει ως συνέπεια να γίνονται ατομιστές πολλές φορές και να τα θέλουν όλα δικά τους, αδιαφορώντας για τους άλλους. Ακόμα και σε περιπτώσεις που γίνονται φιλάνθρωποι ή ελεήμωνες το κάνουν γιατί κατά πάσα πιθανότητα περιμένουν κάποιο αντίκρυσμα. Όμως πέρα από όλα αυτά ο άνθρωπος παρά την τόση εγωκεντρικότητα του, κατάφερε να ''γεννήσει'' κάποια πράγματα που έμελλε να αλλάξουν σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο σκέψης του ανθρωπίνου γένους.
    Ο άνθρωπος έκανε βήματα προς τα εμπρός, αφού αρχικά ενδιαφερόταν αποκλειστικά για τον εαυτό του. Κατάφερε λοιπόν να ακολουθεί σε πολλές περιπτώσεις τον ΔΡΟΜΟ της δικαιοσύνης, της αρετής, της αγάπης, της συγχώρεσης, της φιλανθρωπίας, της μακροθυμίας κτλ
    Αυτό δεν ήταν εύκολο, ούτε είναι(ασφαλώς).
    Γενικά όλα είναι θέμα προσωπικών επιλογών, στο τι θέλει ο κάθε άνθρωπος να κάνει στην ζωή του.
    Ρόλο σε αυτήν την διαμόρφωση έπαιξε η Φιλοσοφία και η Θρησκεία, παλαιότερα, και σήμερα η Ψυχολογία.
    Οι αρχαίοι Έλληνες Φιλόσοφοι μίλησαν τόσο για την αρετή όσο και για την αγάπη. Βασικός τους στόχος επίσης ήταν η εγκράτεια και η αντιμετώπιση των παρεκτροπών κάθε είδους.
    Η Κινέζικη Φιλοσοφία θέλησε να αντιμετωπίσει την ''κατάκριση'' την οποία θεωρούσε ως ''αγκάθι'' στην ζωή ενός ανθρώπου. Η κατάκριση έρχεται από τους άλλους μετά από κακές επιλογές που κάνουμε στην ζωή μας. Η Θρησκεία αυτό το θεώρησε ως ''αμαρτία'' ενώ στην σημερινή εποχή η Ψυχολογία το ονομάζει ''ενοχή''. Εγώ θα το ονόμαζα ''εγωϊσμό'', όσο και αν φαίνεται ότι δεν ταιριάζει με τις υπόλοιπες έννοιες, τουλάχιστον εκ πρώτης όψεως. Μάλλον όμως ταιριάζει.
    Ο εγωϊσμός και οι εγωϊστικές μας πράξεις πχ ατομιστία, επιθυμία για πλούτο, πολλά υλικά αγαθά κτλ είναι αυτά που φέρνουν την ''κατάκριση'' όπως λέει η Κινέζικη Φιλοσοφία. Αυτός ο εγωϊσμός, του να τα θέλω όλα για μένα και να κοιτάζω μόνο τον εαυτό μου επιφέρει σε πολλές περιπτώσεις την ''αμαρτία'' σύμφωνα με την Θρησκεία. Αφού ο ''αμαρτωλός'' παραβιάζει τον Νόμο του Θεού, που είναι επιταγές της εγκράτειας και της ισορροπίας ενώ η παραβίαση τους είναι ''αμαρτία'' και εκτροπή ενός ισορροπημένου τρόπου ζωής. Στην Ψυχολογία το να εκτραπεί κανείς από το ισορροπημένο το αισθάνεται ως ''ενοχή'', ότι έχει κάνει λάθος ότι έχει ξεφύγει και εκτραπεί από το σωστό. Από το σωστό εκτρεπόμαστε λόγω του ότι δεν είμαστε ''σεμνοί και ταπεινοί'' αλλά ''ατομιστές και εγωκεντρικοί''.
    Κλείνοντας αυτό το άρθρο θα πρέπει να αναφέρω ότι αν ένας άνθρωπος θα ήθελε να αντιμετωπίσει την εγωκεντρικότητα του(όπως κάνω και εγώ καθημερινά και πιστέψτε με είμαι πολύ εγωκεντρικός κάποιες φορές) καλό θα ήταν να μελετήσει την αρχαία Ελληνική και Κινέζικη Φιλοσοφία, την Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία και την Αγία Γραφή, αλλά και διάφορες άλλες εκφάνσεις του Χριστιανισμού και ασφαλώς μεγάλο μέρος της βιβλιογραφίας από την σύγχρονη Ψυχολογία.

    Με εκτίμηση προς το (υπέροχο) πρόσωπο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή